FANDOM

Vanillia (właśc. Vanillia Pamela Alexandra Fox) - 14 letnia lisica. Chodzi do gimnazjum. Ma trójkę przyjaciół - jajo Jacksona Egg'a, tęczową słonice Sunny oraz motyla Jean'a. W "Niesamowitym Świecie Gumballa" postać trzecioplanowa, jest jednak główną bohaterką serii "Niesamowity Świat Vanillii".

Vanillia
Wiek 14
Rasa Lis
Zajęcia - Nauka w gimnazjum

- Dorywcza praca w cukierni Billy'ego Sugara.

- Platanie psikusów.

Rodzina Reddy (ciotka)

Thomas Fox (ojciec)

Olivia Rox (matka)

Przezwisko Chytrusek
Kolor Rudy
Kolor oczu Zielony
Ulubiony przedmiot W-F

HistoriaEdytuj

CharakterEdytuj

Vanillia jest raczej optymistycznie nastawiona do świata. Nie potrafi usiedzieć w miejscu. Bardzo wysportowana i lekkomyślna. Często też wulgarna i nieodpowiedzialna. Pomimo tego potrafi wstawić się za przyjaciółmi (jak gryzie ją sumienie). Pochodzi z bogatej rodziny, jednak na codzień mieszka u ciotki i niekiedy lubi chwalić się swoją rodziną.

RelacjeEdytuj

RodziceEdytuj

Ze słów Vanillii można wywnioskować, że ma dobre relacje z rodzicami. Codziennie do nich dzwoni. Nie umieli jednak sobie z córką poradzić przez co wysłali ją do ciotki. Co miesiąc przesyłają jej jakieś prezenty ("Latający Dywan"). Pojawiają się w świątecznym odcinku, gdzie odkrywamy ich imiona.

Ciocia ReddyEdytuj

Jest ciotką lisicy. Na codzień u niej mieszka. Dorosła lisica w swoim domu (na parterze) ma otwarty sklep spożywczy "U Reddy". Reddy kocha Vanillię chodź nie ma do niej czasem siły. Czasem lisiczka pomaga jej znaleźć faceta należeli do nich m.in.: Szeregowy Kangur i cukiernik Billy Sugar.

Jackson EggEdytuj

Był piewszym przyjacielem dziewczyny. Lubią razem jeździć na desce i platać figle (co często kończy się tym, że Egg trafia do szpitala). Nazywa ją Chytrusek. Według odcinka "Walentynki" podkochuje się w niej.

SunnyEdytuj

Druga przyjaciółka Vanilli. Razem dorabiają w cukierni Billy'ego Sugar'a, który jest starszym bratem Sunny. Próbują często rozkręcić własne interesy np. robienie mięsnych koktailii dla dinozaurów.

JeanEdytuj

Z początku za bardzo ze sobą nie przepadali. Byli swoimi przeciwieństwami. Motyl uważał się za bóstwo i traktował wszystkich jak śmieci, jednak gdy zaczął być dręczony przez muchę JoJo wszystko się zmieniło, zrozumiał że nie jest Bogiem. Przed muchą uratowała go Vanillia i jej przyjaciele oraz od tamtej pory się cała czwórka przyjaźni. Pełni funkcje sumienia Vanilli.

Tina RexEdytuj

Nie mają ze sobą szczególnych relacji. W odcinku Biznes, sprzedawała jej mięsny koktail. Jednak, z niektórych odcinków można wywnioskować, że lisica nie lubi dinozaura.

Mucha JoJoEdytuj

Jest największym wrogiem Vanillii oraz jej paczki. Zawsze ze sobą konkurują (m.in.: odcinek Biznes). Niestety muszą często siebie znosić m.in.: w odcinku Wycieczka, Vanillia, Sunny i JoJo musiały spać w jednym namiocie.

Szerogowy KangurEdytuj

Jest dobrym kolegą Vanilli. Poznali się w odcinku Wycieczka, gdzie również pełnił funkcje ich opiekuna. Często pojawia się w odcinkach i odwiedza sklep spożywczy ciotki lisicy.

Billy SugarEdytuj

Jest starszym bratem Sunny, stąd go zna. Dorabia u niego w cukierni. Jest często poirytowany lenistwem Vanillii jednak nie ma serca jej zwolnić, wiedząc że zraniłby siostrę.

CiekawostkiEdytuj

  • Mówi z wyraźnym hiszpańskim akcentem.
  • O jej pełnym imieniu dowiadujemy się w pilotowym odcinku "Gra planszowa".
  • Uczęszcza do gimnazjum w Elmore.
  • Oprócz jeżdżenia na desce, do jej umiejętności zalicza się jojo.
  • Pochodzi z bogatej rodziny (co można wywnioskować przez prezenty jakie od rodziców dostaje).
  • W odcinku "Miss" zajęła drugie miejsce w rankingu najładniejszych dziewczyn w szkole.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki