FANDOM

Natalia Werbeston
Natalia
Natalia
Wiek 37 lat
Rasa Spaniel - pies
Zajęcia Opiekunka, matka
Rodzina Amelka Werbeston - córka

Emilka Werbeston - starsza córka Bartek Werbeston - syn

Związek Antoni Werbeston-mąż
Przezwisko niańka
Charakter zabawna
Kolor orzechowy
Kolor oczu lawendowy
Ulubiony przedmiot Książka
Natalia Werbeston- żona Antoniego Werbestona, matka Amelki, Emilki i Bartka Werbestonów, opiekunka Gumballa, Darwina i Anais.

WyglądEdytuj

Natalia jest suczką spaniela. Ma długie uszy i grzywkę. Jest koloru fistaszkowego, a jej oczy są lawendowe. Jej ogon jest długi. Nosi bordowy sweter oraz zieloną spudnice w kwiaty. Ma też buty na obcasach. Jest dosyć wysoka. Jest też szczópła (nawet w ciąży).

CharakterEdytuj

Charakter Natali jest bardzo przyjacielska. Jest też zazwyczaj wesoła i zabawna. Lubi zabawę z dziećmi. Jest optymistką. Umie być stanowcza i jak to powiedziano w odcinku "zamek" ma bez wzglęgną władzę, albo inaczej: jest niebiańskim mścicielem.

RelacjeEdytuj

Gumball WatersonEdytuj

Bardzo lubi podopiecznego mimo, że on jej nienawidzi. Ona zawsze wymyśla jakieś wycinanki dla podopiecznych, a Gumball ich nienawidzi.

Darwin WatersonEdytuj

Bardzo się z Darwinem lubią, a on zawsze z chęcią bierze udział w jej zajęciach plastycznych i kulinarnych. Uwielbia też z nią sprzątać dom.

Anais WatersonEdytuj

Natalia z Anais zawsze układają puzzle na czas. Anais to uwielbia. Często też bawią się w detektywów, policjantów, zgadywanki i w super hiper mega tajne agentki.

Nicole WatersonEdytuj

Dobra koleżanka z gimnazjum Natalii to właśnie Nicole. Natalia była jej druchną i zawsze bawiły się razem w dzieciństwie.

Richard WatersonEdytuj

Natalia niezbyt go lubi i uważa za kompletnego durnia. Jednak wie, że każdego na świecie trzeba szanować.

Antoni WerbestonEdytuj

Mąż i Natalia bardzo się kochają i szanują.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki