FANDOM

Kaserin Watterson - córka Gumballa i Penny. Kaserin ma 14 lat i jest kotem koloru fistaszkowego. Oczy ma czarne i jest bardzo zwinna. Kocha się w Seilim Poertsawernie. Urodziła się w Elmore. Miała być chłopcem. Kiedy była mała wiele osób myliło ją z chłopcem. Kaserin to chuda kotka, uwielbia jeść pierniki. Jej mama jest chirliderką, a jej ojciec zajmuje się prowadzeniem komedii na "Funn TV".  Ona sama chce być pisarką.  Jest bardzo marzycielska, jednak czasami jest wredna. Nie umie zapanować nad gniewem. Kaserin dostała tytuł najsłodszej kiciusi w Elmor. Niestety Kaserin nie jest jedną z najinteligentniejszych w Elmor, ale napewno przebija ojca, a już napewno swego dziadka od strony ojca. Nienawidzi Anais, z wielkim trudem polubiła Darwina. Uważa, że wolałaby być córką Carrie bo by była duchem. Kaserin ma kolekcje 123 gier komputerowych. Zbiera też pompony różnorodnych wzorów i kształtów, zebrała już 456 takich pomponów. Od niedawna zbiera szklane figurki, jej kolekcja liczy 143 takie figurk. Kiedyś przez dwa lata zbierała akcesoria, jej kolekcja po zakończeniu jej zbierania liczyła 456 pierścionków, 234 naszyjniki, 895 kolczyków i 568 bransoletek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki