FANDOM

Emmy Watterson, bądź też dawniej Fluffers to przyrodnia siostra Gumballa i Darwina. Nie jest wiadome, co stało się z jej prawdziwą rodziną.

Historia Edytuj

Emma Watterson Fluffter

Pewnego dnia Gumball i Darwin biegli na przystanek, gdyż byli prawie spóźnieni do szkoły. Nagle Gumball potknął się o jakiś pompon. Podniósł go, a ten się nie ruszał, aż do czasu gdy kichnął. Niebieski kot stał i gapił się na pompon minutę, aż przyjechał autobus. Gumball szybko schował go do plecaka i wbiegł do autobusu. W środku wyciągnął pompon i spod grubej, puchatej warstwy futra wyłoniły się uszy i ogon, pokazały się oczy, nos i pyszczek. Darwin patrzył jak wryty, a Gumball i stworzenie patrzyli na siebie krzycząc. W końcu zamilkli. Kulka przedstawiła się jako Emmy Fluffers. Darwin zapytał się o jej rodziców, a ona odpowiedziała, że sama nie wie. Zostawili ją na chwilę i zemdlała od zbyt dużej ilości słońca, a gdy się obudziła nie było ich. Była w tym samym miejscu gdzie zemdlała. Po szkole ukrywali ją przed Resztą. Ale w końcu Nicole się dowiedziała o Emmy i usłyszała jej historię. Postanowiła, że jeszcze się zastanowi, a na ten czas Emmy mieszka u Wattersonów.

Ciekawostki Edytuj

  • Darwin pomagał jej wyhodować nogi, ale zamiast tego wyrosły jej skrzydła.
  • Przez swoje futro jest tak lekka, że potrafi latać.
  • Ma tak grubą warstwę futra, że może w niej schować uszy, ogon, łapy
    Emma Watterson Fluffter
    i skrzydła stając się zwykłym pomponem.
  • Jest myszą, chociaż do końca nie wygląda jak to zwierzę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki